2013-03-30
15:36:00

Dagens ridpass, dressyr - Summer
Nu är häst nr. 2 också klar! :)
Båda ridna en liten stund var.
Bloody i ca. 15 min och Summer i ca. 20 min.
 
Red dressyr med Summer.
Hon var lydig, som vanligt. ;)
Hon är väldigt mysig och fin.
Skrittade fram henne en långsida innan jag började trava.
La små volter så att hon blev lydig och mjuk.
Sen travade jag.
Jobbade inte, lät henne gå på lång tygel och hitta sin egen väg.
Efter ca. 3 varv i trav på lång tygel samlade jag ihop henne och fattade galopp.
Lät henne gå lite som hon ville.
En bock vart det också, haha! ;)
Men när jag gjorde en liten, liten förhållning saktade hon av till trav direkt. :)
 
Ett kort ridpass. Är nöjd med henne.
Hon lydde fint fast hon fick gå på halvlånga tyglar nästan hela tiden! :)
 
Btw, Johanna kmr imorn! Hon ska få rida Princess! Grymt kul! :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: