2013-07-23
08:40:00

Hoppning med Bloody!
Vaknade tidigt & kunde inte somna om så jag red till Marleys paddock för att hoppa med Bloody!
Det är riktigt mysigt att rida på morgonen! ;)
 Skrittade ner så jag travade direkt när jag kom till paddocken.
 La volter i trav & galopp för att få honom mjuk & fin, ja ni fattar! ;)
 Började hoppa dom små buskarna på ca. 40 cm. Bloody gillar att hoppa högt så när det är lågt överdriver han! ;)  Smart pålle! (XD)
 
 
Efter en stund la Marley upp bommar:
 
Ja, han är ju inte världsbäst på att taxera (mäta avstånd innan han ska hoppa) men det funkar ändå! ;)
Liite långt ifrån ibland bara! ↑
 
Sen galoppera jag en långsida & efter det trav två varv, sen skritt hem!
Jag har en så fin häst! ♥
 
                                       

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: