2013-07-30
13:30:00

Träning i sandtaget
Heej!
Idag tränade vi i sandtaget!
Vi fick visa hur vi red när vi red själva, Felicity stod och kollade på hur vi red, osv. Ett tips jag fick av henne var ett hålla om honom två språng innan han hoppade, så att han behöll samma tempo efteråt, för annars landar han i en segare galopp än innan, det funka riktigt bra! :))
 
Vi kör ett terrängpass per dag, på förmiddagen, på eftermiddagen har vi teori, joggingpass eller styrketräning, så det är träning för oss också! :))
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här passet gick riktigt bra, märks att han har hoppat myycket i sandtaget tidigare, det var en grop i marken som jag inte såg, så istället för att kliva i den hoppade han över den, han visste att den var där! ;)
 
Min fina ponny, älsklingsponny! ♥
Han hoppar som en gud & tar hand om mig!

Nu ska vi ut & jogga om ca. 40 min, ska byta om! ;))
 
                                                                               

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: